Címkék:
(1)
értékesítő (1)
használt autó (1)
kereskedelmi vezető (5)
marketing (7)
marketing vezető (8)
munkafelvevő (1)
munkafelvevő, tulajdonos (1)
műszaki igazgató (4)
szervizvezető (5)
tulajdonos (10)
új autó (11)
vevőszolgálati vezető (10)
ügyvezető (13)
minden bejegyzés |
A KAKTUSZ IS AZÉRT SZÚR, MERT SOHA NEM SIMOGATJÁK
2010. 01. 17. 15:48
Henry Fordnak volt egy nagyon kedves barátja, aki szintén üzletember volt. Csavarokat, szegecseket gyártott és a maga nemében sikeres üzletember volt.
Egyik találkozásuk alkalmával a jóbarát megkérdezte Henryt: "Henry! Te miért nem vásárolsz tőlem soha csavart?" Az öreg Ford válasza egyszerű, de határozott volt: "A pokolba is Joe! Mert soha nem kértél meg rá." Ezt a régi, de ma is tanulságos történetet valahogy elfelejtették a mai marketink szakemberek. Gondolkodtatok már azon, hogy a már meglevő ügyfeleitek szándékoznak-e újból nálatok vásárolni?
Eszmefuttatásnak egyenlőre ennyi, mert ezzel a témával még behetóbban szeretnék későbbi írásaimban foglalkozni.
Amit szeretnék részetekre mondani az pedig így hangzik:
"Minket nem érhet vád, hogy nem szóltunk időben a Munkafelvevői Akadémia következő előadásának időpontjáról."
Igen, tovább folytatjuk a már bizonyítottan sikeres oktatást, ami valami újat, valami mást kínál, mint a pár évvel ezelőtti hasonló tréningek. Az utóbbi hónapokban már nagyon sokat foglalkoztunk azzal a ténnyel, hogy a munkafelvevő mennyire tükörképe a márkakereskedésnek. Akkor ne képezzük őket? Mindegy, hogy milyen felkészüléssel áll oda az ügyfelek elé? Nem, nem mindegy. Aki átgondolja a munkafelvevők fontosságát egészen biztos foglakozik a továbbképzés gondolatával.
Tudjuk nagyon nehéz helyzetben vagytok, mivel a piac soha nem tapasztalt visszaesése következett be. De valamiből élni kell, valahogy el kell tartani a kereskedést. Ez ma a vevőszolgálatra, műhelyre hárul. Ezen belül is a munkafelvevő az, aki valami pluszt tud belevinni az egész üzletbe.
Mégis miért érdemes résztvenni ezen a továbbképzésen?
(Továbbiakban csak az olvassa, akinek a plusz műhely bevétele nem hiányzik és aki nem akar erőfeszítést tenni, hogy megtartsa a régi ügyfeleit.)
1.) Mert fejlesztjük a munkafelvevők azon készségeit, hogy a törzsvevőkkel milyen kapcsolatot tartsanak.
2,) Mert adunk tanácsot, hogy a régi ügyfeleket milyen módon lehet visszacsalogatni a márkakereskedésbe.
3.) Mert megmutatjuk, hogy az ügyfelek milyen embertipusok lehetnek, és hogy készüljön fel a velük való bánásmódra a munkafelvevő.
4.) Mert gyakorlati példa keretében megmutatjuk az optimális viselkedési módot a szerviz ügyfelekkel.
5.) Mert rávílágítunk, hogy mi az "upsell" értékesítés lényege, és hogy más szolgáltató iparban milyen sikeresen működik.
6.) Mert öszintén beszélünk a szervizben lévő mutyizásról és annak következményeiről.
7.) Mert megtanítjuk, hogy a munkafelvevő hogyan tud belefolyni a cég vevőszolgálatot érintő marketing munkájába.
8.) Mert beszélünk a problémakezelés új módszereiről.
9.) Mert ilyen, színvonalas gyakorlati példákkal alátámasztott munkafelvevői oktatás nincs a piacon.
10.) Mert ilyen kedvező ár/érték arányú továbbképzést nem szabad kihagyni azoknak a kereskedéseknek, akik hosszú távon gondolkodnak.
Igen valóban a 10. pontra rávilágítva az amit ezen az oktatáson nyújtani fogunk, rendkívül kedvező áron, nagyon hosszú távra útmutatásokat adva az új munkafelvevői módszerekről.
Jelentkezési lap kitöltése a www.qualiforum.hu Web oldalon lehetséges. Jelentkezési határidő: 2010 január 22.
A blog címére utalva (A kaktusz is azért szúr, mert nem simogatják) várjuk nem csak azon márkakereskedések jelentkezését, akik képesek a kaktuszt is simogatóvá tenni. Hogy ez csoda lenne? Lehet, de ma kitartó és elszánt munkával csodákra is szükségük van a márkakereskedéseknek. Ha valaki a csodákban bízik, hát úgyis jó. De, ha tudatos tanulással készülsz fel a jövődre az sokkal megalapozottabb alapokat biztosít cégednek.
Feribácsi
Címkék: kereskedelmi vezető, marketing, marketing vezető, szervizvezető, új autó, vevőszolgálati vezető, ügyvezető
Kommentek
Új hozzászólás
|
|