Címkék:


Szavazás
Véleményed szerint melyik az a marketing eszköz, amely ma eredményes tud lenni a márkakereskedésekben? (előbb figyelmesen olvasd végig utána szavazz, akár több válaszra is)
1)Nyomtatott médiában való hírdetések, PR cikkek.
2)Rádióban, televizióban megjelenő hírdetések.
3)Szórólap készítése, terjesztése.
4)Saját Web oldalon történő kereskedelmi és vevőszolgálati kínálat vonzóvá tétele, vásárlásra való ösztönzés elősegítése.
5)Ügyfelek elérése akciók közlése online hírlevél vagy SMS formában.
6)Nyílt hétvégék, márkakereskedésen belül történő rendezvények.
7)Kitelepülések, kiálításokon való részvétel.
8)Semmi értelme egy fillért is kiadni marketingre, mert úgyse jön be ügyfél, vagy ha bejön, nem a hírdetésünkre.
9)Eladást segítő oktatás, továbbképzés a kereskedelmi részleg részére.
10)Vevőszolgálati részleg részére oktatás, továbbképzés a jobb és tökéletesebb ügyfélkiszolgálás érdekében.
11)Bármilyen szponzorálás. (esemény, sportegyesület, művészet, intézmény stb.)
12.)Fizetett banner és kereső szavak elhelyezése különböző Web oldalakon.
13)Importőrök által a márkakereskedések felé anyagilag támogatot bármely marketing eszköz vagy megjelenés.

játékszabályok

főoldal érdekes történetek hogy még profibb legyek regisztráció


Akik már bizonyítottak a márkakereskedésekben


 
Qualiforum Vezetési és Marketing Tanácsadó Kft.

A Qualiforum Vezetési és Marketing Tanácsadó Kft. több mint 20 éve működik. Az autókereskedelem területén 16 éves tapasztalattal rendelkezik. Kezdetben az importőrök felkérésére tartott vezetőképző programokat és személyautó-értékesítési tréningeket. A 2000-es évek elejétől a jelentősebb márkakereskedések számára már átvilágító, fejlesztő, szervező munkát végez, képzési tevékenysége kiterjed minden frontember képzésére és csapatépítő programokra. Közreműködik és/vagy átveszi a marketing feladatok végzését az egyes kereskedésekben. Szakértők és jól képzett trénerek állnak a rendelkezésre, olyanok, akik munkaidejük jelentős részét kereskedéseken belül töltik el. Kiemelkedő és egyedülállónak mondható sikeres Qualiforum program az un. Vezetői Akadémia, mely a márkakereskedések különböző vezetési tudnivalóit oktatja és változtatja gyakorlattá a résztvevők minden-napjaiban. A szervezet vezetője dr. Fixler László több mint 30 éves gyakorlattal rendelkezik vezetőképzésben és tanácsadásban.

A szervezet filozófiája: Meghatározott számú ügyfelet, tartósan, széles körben kiszolgálni. Mottónk: "Mi az ügyfeleink munkatársai vagyunk."

2008. év őszén a Qualiforum stratégiai szövetséget hozott létre Sárkány Ferenc szakértő tanácsadóval.

 


Akik már bizonyítottak a márka-kereskedésekben: