Címkék:
(1)
értékesítő (1)
használt autó (1)
kereskedelmi vezető (5)
marketing (7)
marketing vezető (8)
munkafelvevő (1)
munkafelvevő, tulajdonos (1)
műszaki igazgató (4)
szervizvezető (5)
tulajdonos (10)
új autó (11)
vevőszolgálati vezető (10)
ügyvezető (13)
minden bejegyzés |
EZT TESZIK A NÉMET, A FRANCIA ÉS AZ OLASZ MÁRKAKERESKEDŐK A VÁLSÁG IDEJÉN.
2009. 11. 04. 17:31
Amikor a 90-es évek eljén elindult a gépjármű kereskedelemben is a liberalizmus az okos szakemberek azt mondták, hogy nem kell mást tenni csak megnézni, hogy hogyan csinálják ezt Európa azon részén ahol már 50-60 éves gyakorlattal végzik ezt a tevékenységet.
Megnézni és eltanulni. Tudjátok ezért nem kell fizetni, csak nyitott szemmel járni. Mit is mond a magyar közmondás? "Okos ember más kárán tanul." Na persze, hogy is figyelmeztetett nagyapám amikor gyerek fejjel előálltam számomra új felfedezéssel? "Ferike, ne töprengj tovább, ezt már kitalálta valaki, és minek mégegyszer a kereket feltalálni." Hát persze, nézzük csak meg, hogy most mit csinálnak ezek a "nyavalyás" nyugati kereskedők és csináljuk mi is azt, abból nagy hiba nem lehet. (Na, ennél nagyobb már tényleg nem lehet.) Nem hiszitek el, de ebben a nehéz időszakban továbbképzéseket, tréningeket tartanak a cég dolgozóinak. Oktató és tréning cégek virágzásukat élik manapság a fejlett országokban. Miért? Mert alkalmazkodni kell az új követelményekhez! Ezeket az új követelményeket az erre szakosodott szakemberek jobban tudják.
Ismeritek Darwinnak azt a híres mondását, amely így hangzik? "Nem a legerősebb éli túl, hanem aki legjobban tud alkalmazkodni az új helyzethez"
Kell ehhez valamilyen kommemtár? Persze, mindenki hozzáteheti véleményét, de amikor valami bajod van, orvoshoz fordulsz, amikor elromlik a számítógéped szakemberhez fordulsz, amikor bővíteni akarod jogi vagy közgazdasági ismeretedet beiratkozol az egyetemre, vagy egy tamfolyamra.
Hát akkor, amikor a céged bajba van miért nem fordulsz szakemberhez? Úgye mert Te okosabb vagy mint a szakember. Biztos? Biztos, hogy egy szakember, aki csak ezzel foglalkozik nem tudna tanácsot adni? Döntés a Tied, ha megbirkozol az új helyzettel ám legyen. Csak aztán ne sírj senkinek. Gyerek fejjel olvastuk Münchausen báró kalandjait. Akkor elhittük, hogy hajánál fogva valaki ki tugya húzni magát a vizből. Ma már nem hiszünk a mesében. Vagy talán mégis?
Ennyi, ami kijött belőlem egy ingerült telefonbeszélgetés után. O.K. Most már megnyugodtam, és megtaláltam az elgurult gyógyszeremet is.
Azért mégis felhívom egy nagyon fontos tréningre a figyelmeteket, ami a közeljövőben lesz megtartva.
Qualiforummal összefogva munkafelvevőknek tartunk egy merőben új, a mai korhoz igazódó oktatást november végén. Miért a munkafelvevőknek? Mert, ha figyelmesen elolvassátok előző bejegyzéseimnek egyikét, kiderül, hogy a munkafelvevő a legfontosabb dolgozó a márkakereskedésben.
Kellő módon értesítve lettek a márkakereskedések vezetői. (levél, Email)
Érdekes módon azok a márkakereskedők jelentkezései futottak be, akiknél komoly céltudatos munka folyik és válság után is ki szeretnék nyitni a kereskedésüket. De mi van a többiekkel? Arra nem hívatkozhat senki, hogy drága és nem engedheti meg magának. Az összeg 18.700 Ft/fő, ami ár-érték arányban egy kereskedés számára meg kell hogy érje a befektetést.
Sokat dolgoztunk azon, hogy valóban valami újat, mai igényeknek megfelelőt, a Qualiforumhoz méltó, szinvonalas előadást tartsunk a munkafelvevőknek.
Mit is kínálunk a vevőszolgálati, illetve munkafelvevői tréningünkön?
- tudatosítjuk, hogy a munkafelvevő a márkakereskedés tükörképe - kommunikációs készséget fejlesztünk - törzsvevőkkel való kapcsolattartás, - milyen lehetőségekkel csalhatjuk vissza az elpártolt ügyfeleket - interaktív beszélgetés lefolytatása gépkocsi felvételnél - hogyan lehet belefolyni az új autó, a felszerelési és a butik áru értékesítésbe - számlával kapcsolatos kommunikáció - problémakezezlés új módszerei
Hogy csak néhány fontos fejezetet említsek a témákból.
Az előadók (jó magam is) a szakma legjobbjai, akik nagy hangsúlyt helyeznek az új módszerekre, és a gyakorlatban szerzet tapasztalataikra.
Ezen a továbbképzésen egyszerűen részt kell venni minden olyan márkakereskedés szervizvezetőjének, munkafelvevőjének, akik alkalmazkodni szeretnének az új változásokhoz.
További információ és a jelentkezési lap kitöltése a www.qualiforum.hu Web oldalán található.
Jelentkezési határidő 2009. 11. 9. 18 óra
Feribácsi
Címkék: használt autó, kereskedelmi vezető, marketing vezető, műszaki igazgató, szervizvezető, tulajdonos, új autó, ügyvezető
Kommentek
Új hozzászólás
|
|