Címkék:


Szavazás
Véleményed szerint melyik az a marketing eszköz, amely ma eredményes tud lenni a márkakereskedésekben? (előbb figyelmesen olvasd végig utána szavazz, akár több válaszra is)
1)Nyomtatott médiában való hírdetések, PR cikkek.
2)Rádióban, televizióban megjelenő hírdetések.
3)Szórólap készítése, terjesztése.
4)Saját Web oldalon történő kereskedelmi és vevőszolgálati kínálat vonzóvá tétele, vásárlásra való ösztönzés elősegítése.
5)Ügyfelek elérése akciók közlése online hírlevél vagy SMS formában.
6)Nyílt hétvégék, márkakereskedésen belül történő rendezvények.
7)Kitelepülések, kiálításokon való részvétel.
8)Semmi értelme egy fillért is kiadni marketingre, mert úgyse jön be ügyfél, vagy ha bejön, nem a hírdetésünkre.
9)Eladást segítő oktatás, továbbképzés a kereskedelmi részleg részére.
10)Vevőszolgálati részleg részére oktatás, továbbképzés a jobb és tökéletesebb ügyfélkiszolgálás érdekében.
11)Bármilyen szponzorálás. (esemény, sportegyesület, művészet, intézmény stb.)
12.)Fizetett banner és kereső szavak elhelyezése különböző Web oldalakon.
13)Importőrök által a márkakereskedések felé anyagilag támogatot bármely marketing eszköz vagy megjelenés.

játékszabályok

főoldal érdekes történetek hogy még profibb legyek regisztráció


Akik már bizonyítottak a márkakereskedésekben


 
Autósajándék Web áruház

Web áruházunk üzletpolitikáját egy régi talán elfeledett magyar közmondásra alapoztuk, amely így hangzik:
"Jobb ma a sűrű fillér, mint holnap a ritka forint."
Valóban Web áruházunkban kedvezményesen kínáljuk autós kiegészítőinket, butik árúinkat azért, hogy vásárlóink minél hamarabb visszatérjenek és újbóli vásárlásukkal igazolják vissza megelégedettségüket termékeinkkel és kedvező árainkkal kapcsolatban.
Az egyre népszerűbb autós ajándék lehetőségeket kívántuk összefogni, és a többi nagy más termékcsoportban tartozó ajándékkínálat mellett, alternatívát kínálni ezekből a termékekből hölgyeknek, uraknak, idősnek, fiatalnak.
Felmérések szerint sokan vannak akik kedvenc autómárkájukkal kapcsolatos kiegészítőket, butik árukat, ruházati cikkeket vásárolnának akár ajándékként, akár saját célra. Mi az autosajandek.hu létrehozói sok éves autópiaci kapcsolatrendszerünk felhasználásával összegyűjtöttük azokat a termékeket, amelyek reményeink szerint alkalmasak arra, hogy ezeket az igényeket kielégítsék.
Rendkívül nagy kínálatunkban persze előfordulhat, hogy nem találja meg a keresett terméket.
Azok a Vásárlóink, akik megírják részünkre igényüket, mi minden lehetőségünket felhasználva utána járunk és beszerezzük a kívánt terméket, vagy más hasonló árucikket kínálunk fel helyette.


Kínálatunk böngészéséhez kellemes időtöltést és sikeres vásárlást kívánunk!

www.autosajandek.hu


 


Akik már bizonyítottak a márka-kereskedésekben:


Évforduló
1996. 04. 19.
Ezen a napon nyitotta meg Peugeot Gablini a Fogarasi úton lévő Peugeot márkakereskedését.